Karriär

mariella.fritidsfabriken.f

Som ett växande företag utvecklas vi alltid, strävar alltid efter förbättring och försöker alltid rekrytera passionerade, ärliga, kreativa och hårt arbetande individer till vår verksamhet.

Mariella Interiors är ett familjeföretag som grundades 1978, en verksamhet med lång och gedigen kunskap och erfarenhet. Som en person i vårt team är det viktigt att vara flexibel, positiv och ständigt ha en hunger för att lära sig mer. Våra medarbetare värderas, uppmuntras och ingår i alla aspekter av vår affärsverksamhet – Vill du bli en i vårt team?

Vi letar inte i första hand efter erfarenhet, men passion är ett absolut måste. Om du delar vår kärlek till design, uppskattar vackra saker och har känsla för service utöver det vanliga, skulle vi gärna höra från dig. Vänligen maila oss ditt brev och CV till work@mariellastore.se


INREDNINGSSÄLJARE - BUTIK

Mariella Interiors är ett familjeägt inredningsföretag som grundades 1978,en verksamhet med lång och gedigen kunskap. Som en person i vårt teamär det viktigt att vara flexibel, positiv och ständigt ha en hunger för att lära sig mer. Vi är ett litet tajt team med stora drömmar och visioner därför är det viktigt att du trivs i en mindre grupp samt förstår att kommunikationär A & O. Våra medarbetare värderas, uppmuntras och ingår i alla aspekterav vår affärsverksamhet.

Just nu söker vi dig som vill jobba extra i vår butik. Vi söker dig som kan jobba 1-3 dagar. Du behöver vara tillgänglig två helger i månaden samt under jultider. Som butikssäljare på Mariella kommer du först och främst hjälpa våra kunder i butik. Du ansvarar även under dina passför städning av våra ytor,kassa samt upplock och avstämning av inleveranser. Hos oss är det mycket viktigt att du har en hög servicekänsla, alltid seroch tar emot våra kunder på bästa sätt. Vi värdesätter att du har visstintresse, öga för inredning samt erfarenhet av butiksarbete och/ellerinredning. Du har en hög arbetsmoral samt är flexibel och kommunikativ.Du har en gymnasieexamen och är flytande i tal och skrift i svenska.Tjänsten kommer att tillsättas omgående eller efter överenskommelse.


E-HANDELS KOORDINATOR

Mariella Interiors är ett familjeägt inredningsföretag som grundades 1978,en verksamhet med lång och gedigen kunskap. Som en person i vårt teamär det viktigt att vara flexibel, positiv och ständigt ha en hunger för att lära sig mer. Vi är ett litet tajt team med stora drömmar och visioner därför är det viktigt att du trivs i en mindre grupp samt förstår att kommunikationär A & O. Våra medarbetare värderas, uppmuntras och ingår i alla aspekterav vår affärsverksamhet.

Som e-commerce coordinator är du med och formar Mariella Interiorse-handelsplattform som dagligen utvecklas, utformas och slår upp portarna för nya kunder både nationellt och internationellt. Du är ansvarig att publiceraoch sätta tonen för trender och sortiment både genom bild och text. Du kommunicerar med våra kunder genom flera digitala kanaler såsomsociala medier, nyhetsbrev och har en dialog med kundervia mail. Du är mycketnoggrann vad gäller personlig service och strävar efter att erbjuda våra kunderservice i världsklass. Hos oss får du möjligheten att växa både inom yrket samtsom person, vi värdesätter och värnar om initiativtagande samt frihet underansvar. Det finns möjlighet till att delvis jobba hemifrån samt flexibla timmar.

Formella krav

– Du har ett intresse för e-handel, digitala plattformar samt heminredning

- Du har baskunskaper inom Adobe programmen (främst photoshop)

– Du är noggrann, ansvarsfull men effektiv

- Har ett sinne för struktur och organisera

– Du är i största mån självgående

– Du uttrycker dig väl i tal och skrift (engelska och svenska)

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av liknande arbete

– Vana att jobba med foto, digitala plattformar Google Analytics samt SEO

Tillgänglighet: Deltidstjänst i minst 6 månader med möjlighet till heltidstjänst Tillträde: Omgående